مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-03سياسي

آیت الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به کارگیری شوند


نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت به کارگیری مدیران دلسوز در همه بخش ها گفت: مدیرانی که دلسوز بازنشستگان و اهل عمل جهادی هستند باید به کارگیری شوند و درد و دل کارفرمایان هم شنیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجله خبری تپور؛ آیت الله رسول فلاحتی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان گیلان در دفتر مصلای رشت، با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بزرگترین وزارتخانه از جهت داشتن شعب گوناگون و سازمان های تابعه است،  اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی یکی از همین نهادهاست که در حال فعالیت است .

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تأثیرات منفی سوء مدیریت برای کارخانجاتی مانند چوکا گفت: متأسفانه کارخانه چوکا که روزی جزو اولین ها در کشور و دارای قدمت بسیار بود، به دلیل سیاسی کاری و سوء مدیریت ها آسیب دیده است اما هنوز جای ترمیم و بازسازی وجود دارد.

وی با اشاره به برخی اجتماعات کارگری، بازنشستگان و مطالبات آن ها  تصریح کرد: جمعیت زیادی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و لذا هرکسی در هر جای این سازمان زحمت می کشد بداند که نفعش به همه توده ها می رسد زیرا یک نظامی، کارگر و کارمند بازنشسته که سال های سال زحمت کشیده انتظار دارد که بعد از بازنشستگی آثار تلاش های خود را ببیند؛ در سال های اخیر نیز تلاش های خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به کارگیری شوند

آیت الله فلاحتی: مدیران جهادگر و دلسوز به کارگیری شوند