مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 03:402023-06-24سياسي

هلال احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد


نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با همراهی رییس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در مکه بازدید و با کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشورمان دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صبح امروز پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مکه مکرمه میزبان سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت بود.

این دیدار در جریان بازدید حجت الاسلام و المسلمین نواب و سید عباس حسینی از بخش های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مکه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نواب ضمن قدردانی از رییس جمعیت هلال احمر و پزشکان و پرستاران داوطلب این جمعیت گفت: سطح خدمات هلال احمر به حجاج ایرانی گسترده و کم نظیر است.

او با تاکید بر تلاش برای پیشگیری از ابتلای حجاج به بیماری ها تاکید کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در پاسخ درمانی بسیار خوب عمل می کند و لازم است برای پیشگیری از بیماری و حفظ سلامت حجاج توجه ویژه ای به ارائه آموزش های خود مراقبتی به حجاج و مسئولان کاروان ها شود.

همچنین سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت نیز پس از عیادت از بیماران ایرانی گفت: در روزهای گذشته و امروز از بیمارستان ها و مراکز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد

هلال احمر در پاسخ درمانی به حجاج عملکرد موفقی دارد