مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 01:302023-06-29بين الملل

روسیه: سال گذشته با مداخلات غرب فرصت صلح با اوکراین از دست رفت


نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.

- نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: در سال گذشته میلادی (2022) مسکو آماده صلح با کی یف بود، اما مداخلات واشنگتن و اروپا مانع از تحقق آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در واکنش به مذاکرات صلح با اوکراین فاش ساخت که در بهار 2022 به علت مداخلات واشنگتن و اتحادیه اروپا فرصت توافق صلح از بین رفت.

خبرگزاری اسپوتنیک شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد امروز پنج شنبه در سخنانی با اشاره به مداخلات آمریکا و اتحادیه اروپا در سال گذشته میلادی (مارس 2022) برای تحقق صلح با اوکراین اعلام کرد که اینک مسکو با شروط جدید ویژه ای آماده توافق با کی یف است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که روسیه با ارسال نامه به شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرده است که برنامه ای برای انفجار نیروگاه هسته ای زاپورژیا ندارد و از دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده تا نظام کی یف را از اقدامات تحریک آمیز ضد نیروگاه هسته ای منصرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: سال گذشته با مداخلات غرب فرصت صلح با اوکراین از دست رفت

روسیه: سال گذشته با مداخلات غرب فرصت صلح با اوکراین از دست رفت