مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-16بين الملل

طرح خطرناک تقسیم مسجد الاقصی روی میز کنست


یکی از اعضای صندوق اردنی حفاظت از مسجد الاقصی و قبه الصخره اعلام کرد که طرح خطرناکی برای تقسیم مسجد الاقصی پیش روی پارلمان رژیم صهیونیستی قرار داده شده که پیامدهای امنیتی بزرگی در تمامی منطقه خواهد داشت.

- یکی از اعضای صندوق اردنی حفاظت از مسجد الاقصی و قبه الصخره اعلام کرد که طرح خطرناکی برای تقسیم مسجد الاقصی پیش روی پارلمان رژیم صهیونیستی قرار داده شده که پیامدهای امنیتی بزرگی در تمامی منطقه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، مصطفی ابوصوی، نویسنده و عضو صندوق اردنی حفاظت از مسجد الاقصی و قبه الصخره و استاد فلسفه و پژوهش های اسلامی دانشگاه قدس در مقاله ای که آن را در سایت انگلیسی میدل ایست آی منتشر کرد، توضیح داد که امیت هالوی، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود ماه گذشته طرحی را برای تقسیم مجموعه مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان ارائه کرد که بر اساس آن نزدیک به دو سوم مساحت این مجموعه شامل قبه الصخره به یهودیان اختصاص یافته و بخش باقی مانده که شامل مسجد الاقصی است، به مسلمانان اختصاص خواهد یافت.

ابوصوی در مقاله خود این پیشنهاد را به نحوه تقسیم بندی مسجد ابراهیمی در الخلیل پس از کشتار هولناکی که در سال 1994 توسط باروخ گولدشتاین، یک شهرک نشین انجام شد، تشبیه کرد، در آن کشتار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خطرناک تقسیم مسجد الاقصی روی میز کنست

طرح خطرناک تقسیم مسجد الاقصی روی میز کنست