مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-12اقتصادي

سرانه مصرف آرد در برخی شهرهای مازندران 12 کیلوگرم است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران سرانه مصرف آرد را در کشور 7.

2 کیلوگرم و در برخی شهرهای استان به ازای هر فرد 12.

5 کیلوگرم ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی وفایی نژاد عصر چهارشنبه در کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: از ابتدای خرداد عملیات خرید تضمینی گندم در 58 هزار هکتار زمین های کشاورزی استان آغاز شد و با تصمیم کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان، برای اولین بار 32 مرکز خرید تضمینی در استان راه اندازی شد.

وفایی نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: برای اولین بار به منظور رفاه حال کشاورزان بخش هزارجریب، یک مرکز خرید تضمینی گندم در روستای یارسم در 60 کیلومتری بهشهر راه اندازی شد تا کشاورزان روستاهای همجوار، گندم خود را به این مرکز خرید تحویل دهند.

مدیرکل غله مازندران اشاره به فصل تابستان و ورود مسافران و افزایش تقاضا برای نان در مام محرم اظهار داشت: در استان مازندران با توجه به ویژگی خاصی که دارد و جمعیت سیار و شناوری که در ایام تعطیل خصوصاً در تابستان به جمعیت استان افزوده می شود، تمهیدات ویژه ای برای تأمین نان مورد نیاز صورت می پذیرد.

وی افزود: پس از ایام تعطیل نوروز بالغ بر 63 هزار کیسه آرد در قالب مناسبتی و فوق العاده در ایام مربوط به اعیاد و مناسبت های مختلف تحت عنوان سهمیه آرد مناسبتی در اختیار شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف آرد در برخی شهرهای مازندران 12 کیلوگرم است

سرانه مصرف آرد در برخی شهرهای مازندران 12 کیلوگرم است