مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 18:452023-07-15سياسي

169 پروژه سفر رییس جمهور به ایلام اجرایی شد


تاکنون 169 پروژه سفر رییس جمهور به ایلام اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید هژبری ظهر شنبه در نشست پیگیری مصوبات رییس جمهور به استان، گفت: دستگاه های اجرایی طرح های پیشران و نیمه تمام که در زندگی مردم بسیار اثرگذار هستند را برای دور دوم سفر رییس جمهور ارایه کنند.

وی مهم ترین زیرساخت برای توسعه اقتصادی استان را ایجاد خط ریلی و تکمیل راه های مواصلاتی عنوان کرد و افزود: پروژه های مهم حوزه راه که از مهم ترین پروژه زیرساختی است باید با دقت برای دور دوم سفر رییس جمهور انتخاب و ارایه شود.

معاون استاندار ایلام با اشاره به تکمیل 5 ایستگاه پمپاژ نیمه تمام استان در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: در این دولت 5 ایستگاه پمپاژ نیمه کاره مورد بهره برداری قرار گرفت که تکمیل این پروژه ها در ارتقا محصولات زراعی و باغی، توسعه و رونق اقتصاد و ایجاد اشتغالزایی در استان بسیار موثر است.

هژبری با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور، گفت: از 309 پروژه مصوب سفر رییس جمهور 169 پروژه معادل 52 درصد بهره برداری رسیدند و در مجموع 96 درصد طرح ها و پروژه های سفر رییس جمهور نیز اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 300 میلیارد تومان به عنوان متمم سفر به اعتبارات سفر رییس جمهور اضافه شده است، بیان داشت: در دیدار با رییس جمهور 800 میلیارد تومان و در سفر معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

169 پروژه سفر رییس جمهور به ایلام اجرایی شد

169 پروژه سفر رییس جمهور به ایلام اجرایی شد