مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-11دانش

نصب آزمایشی راکتور تقسیم آب فوتوکاتالیستی برای تولید هیدروژن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت اسپارک تکنولوژیز (Sparc Technologies) که در تولید گرافن پیشرو است، اعلام کرد که شرکت تابعه آن یعنی اسپارک هیدروژن، - شرکت اسپارک تکنولوژیز که در تولید گرافن پیشرو است، اعلام کرد که شرکت تابعه آن یعنی اسپارک هیدروژن، قراردادی با مرکز انرژی CSIRO به امضا رسانده که به واسطه آن قرار است نصب تجهیزات تقسیم آب فتوکاتالیستی در این مرکز انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت اسپارک تکنولوژیز (Sparc Technologies) که در تولید گرافن پیشرو است، اعلام کرد که شرکت تابعه آن یعنی اسپارک هیدروژن، قراردادی با مرکز انرژی CSIRO به امضا رسانده است که به واسطه آن قرار است نصب تجهیزات تقسیم آب فتوکاتالیستی در این مرکز انجام شود.

با این قرارداد، راکتور تقسیم آب فوتوکاتالیستی (PWS) اسپارک تکنولوژیز در مرکز انرژی CSIRO در نیوکاسل، نیو ساوت ولز آزمایش می شود.

اسپارک هیدروژن (Sparc Hydrogen) یک سرمایه گذاری مشترک بین اسپارک تکنولوژیز، Fortescue Future Industries و دانشگاه آدلاید است.

اسپارک تکنولوژیز همراه با دانشگاه آدلاید، یک سرمایه گذاری مشترک خطرپذیر به نام اسپارک هیدروژن انجام داده که 72٪ از این شرکت جدید متعلق به اسپارک تکنولوژیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب آزمایشی راکتور تقسیم آب فوتوکاتالیستی برای تولید هیدروژن

نصب آزمایشی راکتور تقسیم آب فوتوکاتالیستی برای تولید هیدروژن