مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26اقتصادي

کار خوب فرهنگی اقتصادی؛ قرض ماندگار در خمام کلید خورد


کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خمام در اقدامی جهادی و مردم پایه طرح فرهنگی اقتصادی قرض ماندگار را به منظور ترویج فرهنگ قرض الحسنه کلید زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمام، بحران های مالی و تنش های اقتصادی طی سال های اخیر علیرغم اینکه گلوگاه های اقتصادی و فعالان تجاری را با چالش های عمده مواجه کرد، برای دهک های اقتصادی آسیب پذیر با بحران های مضاعف همراه بود است.

آسیب پذیری اقتصادی خانوارهای ایرانی و گیلانی در پی تنش های اقتصادی و نوسانات مالی برای مددجویان تحت پوشش نهاد های حمایتی ازجمله کمیته امداد امام خمینی (ره) به مراتب بیشتر و فاصله آن ها با دیگر گروه های آسیب دیده، معنادار است.

با شروع بحران کرونا و معیشت سخت و تنگ خانواده های آسیب پذیر جامعه، ظرفیت خیران و نیکوکاران به میدان آمد و با راه اندازی کمک های مؤمنانه و مواسات گروه های مداخله گر اجتماعی تا حدودی آلام و سختی های وارده به خانوارها در دهک های پایین جامعه کاهش یافت.

وجود روحیه کمک به همنوع در گیلانیان در کنار تجربه موفق آن ها در وام های خورد خانگی به اصطلاح قرعه کشی ها اخیر موجب شده تا دستگاه متولی و حامی آسیب پذیران مالی ـ معیشتی حاکم (کمیته امداد) در اقدامی جهادی و مردم پایه، ساختار نظام مندی را در جمع آوری، تأمین منابع مالی و توزیع آن ها به نیازمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خوب فرهنگی اقتصادی؛ قرض ماندگار در خمام کلید خورد

کار خوب فرهنگی اقتصادی؛ قرض ماندگار در خمام کلید خورد