مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 21:202023-07-19سياسي

در تهران باید هر لحظه آماده زلزله بود


رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نمی توان وجود مخاطرات طبیعی مانند زلزله را نادیده گرفت تاکید کرد: ما باید هر لحظه آمادگی مقابله با زلزله و مخاطرات طبیعی را داشته باشیم.

- رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه نمی توان وجود مخاطرات طبیعی مانند زلزله را نادیده گرفت تاکید کرد: ما باید هر لحظه آمادگی مقابله با زلزله و مخاطرات طبیعی را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نشست مشترک مسئولین و اساتید مهندسی زلزله در قالب تشکیل کارگروه افزایش تاب آوری سازه ها در برابر زلزله در تهران با حضور مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، سید محمد آقامیری عضو شورا، علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونان شهرداری تهران بعلاوه اساتید و صاحب نظران این حوزه در ساختمان شورای اسلامی شورای شهر تهران برگزار شد و افراد حاضر در جلسه با طرح مباحث و طرح سوال به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با حضور در این نشست با تاکید بر اینکه قدرت علمی ما درموضوعات عمومی بخصوص مدیریت بحران و پایش های مخاطرات قابل قبول و مطلوب است گفت: باید ما در بخش اجرایی نیز همانند موضوعات تئوری قوی باشیم تا بتوانیم آمادگی خود در برابر زلزله را بالا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تهران باید هر لحظه آماده زلزله بود

در تهران باید هر لحظه آماده زلزله بود