مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-04سياسي

اقدامات اصلاحی و اشتغال زندانیان در خراسان جنوبی پیگیری می شود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: در زندان علاوه بر نگهداری فرد مجرم، کارهای اصلاحی و تربیتی و همچنین اشتغال زندانیان مورد پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی نسایی صبح سه شنبه در جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان خراسان جنوبی اظهارکرد: اشتغال زندانیان کمک بزرگی به خود زندانیان و خانواده آنها بوده که باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای سرزده از زندان های سطح استان افزود: خوشبختانه در این بازدیدها متوجه اقدامات خوبی که در مباحث حرفه آموزی و اشتغال زندانیان صورت گرفته شدیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات نشان از این بوده که در زندان علاوه بر نگهداری فرد مجرم، کارهای اصلاحی و تربیتی و هم چنین اشتغال زندانیان مورد پیگیری است.

نسایی یادآور شد: حرفه آموزی و اشتغال زندانیان نقش مهمی در آینده اشتغال زندانیان بعد از آزادی و سر کردن دوران حبسشان دارد و احتمال برگشت دوباره به زندان را نیز بسیار کاهش می دهد.

وی بیان داشت: در گذشته زندانی سربار خانواده خودش بوده اما حالا اشتغال زندانی علاوه به کمک برای خودش می تواند کمک بزرگی به درآمد خانواده وی نیز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات اصلاحی و اشتغال زندانیان در خراسان جنوبی پیگیری می شود

اقدامات اصلاحی و اشتغال زندانیان در خراسان جنوبی پیگیری می شود