مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-17پزشكي

فعالیت 498 بازرس در محرم و صفر


498 بازرس و ناظر بهداشت محیط در خراسان رضوی به طور ویژه در ماه های محرم و صفر فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، فرشید وفا اظهار کرد: فرآیند کاری ماه های محرم و صفر در 3 نوبت دهه اول محرم و روز های تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام بازگشت زائران اربعین حسینی و روز های پایانی صفر و رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) اجرا می شود و نظارت های ویژه بهداشتی در این ایام با همکاری 498 بازرس و ناظر خواهد بود.

وی افزود: نظارت ویژه بازرسان و ناظران بهداشت محیط در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بحث یخ و آب آشامیدنی سالم به خصوص در فصل تابستان که آمار بیماری های منتقله افزایش می یابد، همچنین اماکن بین راهی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و شست و شو و گندزدایی است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ماه های محرم و صفر به ویژه مناسبت های خاص این دو ماه محل های اسکان، وسایل حمل و نقل و محل های تهیه و توزیع غذا به طور ویژه بازدید می شود و کارکنان فعال در این حوزه با داشتن کارت بهداشت و روپوش مناسب، باید همه نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

وفا گفت: نظارت بر استفاده از ظروف یک بار مصرف تولید شده با مواد گیاهی و پسماند و فاضلاب تولیدی، محل های اسکان و پذیرایی زائران داخلی و خارجی در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 498 بازرس در محرم و صفر

فعالیت 498 بازرس در محرم و صفر