مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-07بين الملل

اسراییل در جستجوی جذب «نیروهای سایبری» در مدارس


منابع خبری از تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مدارس این رژیم برای یافتن دانش آموزان مناسب جهت تشکیل یک تیم سایبری در آینده پرده برداشتند.

- منابع خبری از تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در مدارس این رژیم برای یافتن دانش آموزان مناسب جهت تشکیل یک تیم سایبری در آینده پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت قطری العربی الجدید اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی با هدف پرورش نسلی از نیروهای فضای سایبری آینده، کمپین گسترده ای را در مدارس اسراییل برای جستجوی دانش آموزانی راه اندازی کرده است که با پیوستن به خدمت اجباری ارتش، بتوانند به واحدهای مسؤول مدیریت و راه اندازی ارتش حملات سایبری ملحق شوند.

طبق این گزارش، تیم های یگان جاسوسی الکترونیک موسوم به یگان 8200 وابسته به بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) که در کنار سایر وظایف، رهبری تلاش های اسراییل در فضای سایبری را بر عهده دارد، این کمپین ها را در مدارس رژیم صهیونیستی مدیریت می کنند.

العربی الجدید در ادامه گزارش داد که این تیم ها به دنبال شناسایی دانش آموزانی هستند که نشانه هایی از توانایی های محاسباتی خاص دارند.

این رسانه در ادامه اعلام کرد که تیم های یگان جاسوسی الکترونیک ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تلاش می کنند تا توانایی های سایر دانش آموزان را در این زمینه افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل در جستجوی جذب «نیروهای سایبری» در مدارس

اسراییل در جستجوی جذب «نیروهای سایبری» در مدارس