مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-21اقتصادي

دولت سیزدهم در حال تثبیت صادرات و ایجاد بازارهای تجاری جدید است


معاون وزیر امورخارجه در جمع فعالان اقتصادی استان همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال تثبیت صادرات و ایجاد بازارهای تجاری جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صفری شامگاه پنجشنبه در همایش هم اندیشی و نشست صمیمی با فعالان اقتصادی استان همدان اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در روابط دیپلماسی اقتصادی، اولویت را ارتباط با کشورهای همسایه و به موازات آن ارتباط با کشورهای آفریقایی، شرق آسیا و آمریکای لاتین قرار داده و در همین راستا در حال فعالیت است.

وی افزود: زعفران، عسل، مرکبات، سیب، کیوی و پای مرغ از نمونه محصولات صادراتی ایران به چین است که سالانه تا 300 میلیون دلار از صادرات یکی از این محصولات ارزآوری برای کشور داریم.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه برای حمل و نقل دریایی کشتی کانتینربر و رو رو سفارش داده ایم تا روند تجارت دریایی تسریع شود، گفت: پل دوم مسیر ترانزیت آستارا - رشت پس از 50 سال در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ساخته شد.

صفری خاطرنشان کرد: کاسپین به عنوان یکی از راه های تجاری جایگزین مسیر آستارا - رشت در هفته دولت امسال افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین موضوعات در بحث صادرات، بسته بندی محصول است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، بیان کرد: در بخش تجهیزات پزشکی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم در حال تثبیت صادرات و ایجاد بازارهای تجاری جدید است

دولت سیزدهم در حال تثبیت صادرات و ایجاد بازارهای تجاری جدید است