مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 13:212023-07-11اقتصادي

روزهای گرمِ برق؛ از تعمیرات نیروگاه ها تا صرفه جویی مردم+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صنعت برق کشورمان در سال های اخیر آنقدر رشد و توسعه داشته که امروز حرف های بسیاری برای گفتن در سطح جهانی دارد؛ اما شرایط خاص آب وهوایی امسال ایجاب می کند که مردم مشارکت بیشتری در همراهی با متخصصان توانمند صنعت برق در صرفه جویی و استفاده صحیح از انرژی الکتریکی داشته باشند.

ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید نیروی برق حرارتی در خصوص تعمیرات به موقع نیروگاه ها و آمادگی به کار آنها و لزوم هوشمندی در مصرف برق می گوید: نیروگاه های کشور خوشبختانه امسال بیش از 100 هزار مگاوات تعمیرات اساسی را در قالب 730 مورد عملیات تعمیراتی در نیروگاه ها انجام داده اند و روند آمادگی نیروگاه های ایران به مراتب مناسب تر از استانداردهای جهانی است.

وی گفت: به دلیل دمای بالای کشور و ماندگاری این شرایط آب وهوایی، ضرورت دارد تا در همه حوزه های تولید برق، انتقال برق و از همه مهم تر در مصرف هوشمند انرژی تدابیر لازم اندیشیده شود تا این شرایط را پشت سر بگذاریم.

معاون راهبری تولید نیروی برق حرارتی ادامه داد: مردم همیشه همراهی مؤثر خود را با صنعت برق داشته اند و امروز نیازمند همراهی بهتری در مصرف بجا، درست و بهینه انرژی الکتریکی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای گرمِ برق؛ از تعمیرات نیروگاه ها تا صرفه جویی مردم+ فیلم

روزهای گرمِ برق؛ از تعمیرات نیروگاه ها تا صرفه جویی مردم+ فیلم