مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-09سياسي

مرکز نیکوکاری «یاران مهر» در اردبیل راه اندازی شد


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، مرکز نیکوکاری «یاران مهر» در محله اسلام آباد شهرستان اردبیل راه اندازی شد.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، مرکز نیکوکاری یاران مهر در محله اسلام آباد شهرستان اردبیل راه اندازی شد.

جلیل قدیمی 18 تیر در آیین افتتاح این مرکز نیکوکاری اظهار کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد حمایت از مراکز نیکوکاری به عنوان بازوان همراه و همکار این نهاد انقلابی است تا با جمع آوری کمک های مردمی در محلات و شناسایی نیازمندان، در همان محلات امدادرسانی انجام شود.

وی بیان کرد: شعار مراکز نیکوکاری از مردم برای مردم است که در قالب این هدفگذاری انتظار می رود کمک های جمع آوری شده در محلات و مناطق مختلف، به دست اقشار نیامند و محروم در همان منطقه برسد.

قدیمی فعالیت 156 مرکزنیکوکاری را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: همسو با رویکردهای کمیته امداد، این مراکز نیکوکاری فعالیت خود را در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با رونق و توان مضاعف انجام می دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مراکز نیکوکاری فعال در جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری و مناسبت های ماه مبارک رمضان و ماه ذی الحجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری «یاران مهر» در اردبیل راه اندازی شد

مرکز نیکوکاری «یاران مهر» در اردبیل راه اندازی شد