مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-24بين الملل

اظهارنظر کاربران شبکه های اجنماعی درباره ملاقات بن سلمان و جان کری


ویدئویی از ولیعهد عربستان در حال گفت وگو با جان کری فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که برخی آن را وحشتناک توصیف کرده اند.

- ویدئویی از ولیعهد عربستان در حال گفت وگو با جان کری فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که برخی آن را "وحشتناک" توصیف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما، فعالان شبکه های اجتماعی ویدئویی را از گفت وگوی محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی و جان کری، فرستاده ویژه آمریکا در امور آب و هوا دست به دست کرده اند و برخی از فعالان شکل نگاه ولیعهد سعودی به کری را نشان از قدرت پادشاهی این کشور توصیف کرده اند.

یکی از فعالان در این باره نوشته است: محمد بن سلمان، اینگونه با جان کری، وزیر خارجه سابق آمریکا صحبت کرد؛ یک نگاه تند، صحبت های جدی و پایان سریع گفت وگوها.

یک کاربر فعال دیگر نیز گفت: محمد بن سلمان پیام روشنی به جان کری سالخورده فرستاد مبنی بر اینکه؛ پیام های پادشاهی عربستان سعودی را دریافت کرده اید، اینجا شجاعت و قدرت در مقابل حامیان همجنس گرایان و تروریسم نشان داده می شود.

یک کاربر دیگر در واکنش به این ویدئو اینگونه اظهار نظر کرده است: او با برقی در چشمانش به سخنرانی خود ادامه داد و کری و اطرافیان از آن وحشت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر کاربران شبکه های اجنماعی درباره ملاقات بن سلمان و جان کری

اظهارنظر کاربران شبکه های اجنماعی درباره ملاقات بن سلمان و جان کری