مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 19:002023-07-03سياسي

شورای فرهنگ به معنای واقعی کلمه می تواند قرارگاه باشد


شورای فرهنگ به معنای واقعی کلمه می تواند قرارگاه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تقدیر از اقدامات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین خسروپناه، اظهار کرد: شورای فرهنگ دارای ظرفیت تبدیل شدن به قرارگاه فرهنگی است، اما واقعیت موجود به لحاظ جایگاه و مسائل قانونی این نیست.

وی با بیان اینکه کمیته رصد در شورای فرهنگ عمومی، تنها به معنای آمایش فرهنگی و به دست آوردن آمارهای فرهنگی نیست، گفت: کمیته رصد وظیفه دارد واقعیت های فرهنگی را به درستی کشف کند و مبتنی بر آن برنامه ریزی و عملیات انجام شود و سپس پس از اجرا نیز رصد و پایش داشته باشیم.

امام جمعه همدان، با تأکید بر لزوم راه اندازی کمیته های تخصصی شورای فرهنگ، یادآور شد: برخی مسائل و سوالات باید به درستی امروز پاسخ داده شود، از جمله نقش شورای فرهنگ در راهبری حلقه های میانی، نظارت بر بودجه فرهنگی و راهبری برنامه های فرهنگی دستگاه ها در چیست؟ وی افزود: به طور مثال برای تدوین سند فرهنگی و سند قرآنی دو سال زحمت کشیده شده تا برنامه های فرهنگی متناسب با اولویت های استان طراحی شود، اما این اولویت ها با آنچه از تهران به دستگاه ها ابلاغ می شود متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ به معنای واقعی کلمه می تواند قرارگاه باشد

شورای فرهنگ به معنای واقعی کلمه می تواند قرارگاه باشد