مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:402023-06-25سياسي

اشتغال 430 زندانی رای باز توسط کارآفرینان خراسان جنوبی


معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی گفت: با همت دستگاه قضایی، بنیاد تعاون زندانیان و حوزه اشتغال زندان های استان هم اکنون 430نفر از زندانیان رای باز توسط کارآفرینان استانی مشغول به کار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مجید آذر مهری، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی امروز به همراه رییس زندان مرکزی بیرجند، مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان استان و مسئول اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان ها استان از محل اشتغال زندانیان رای باز بازید کرد.

وی در این بازدید اظهارداشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در بنیاد تعاون زندانیان خراسان جنوبی به دنبال تقویت و افزایش میزان اشتغال زندانیان در استان هستیم.

وی با بیان این که بیکاری یکی از عوامل اصلی بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی است، بر همین اساس ایجاد اشتغال می تواند ضامن تحکیم بنیان خانواده و در نهایت جامعه باشد افزود: از این رو ایجاد اشتغال برای زندانیان نیز یکی از راه های حفظ و تقویت امنیت اجتماعی است و از سوی دیگر سبب تقویت مالی و معیشتی زندانیان و خانواده آن ها خواهد شد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های خراسان جنوبی تصریح کرد: با همت دستگاه قضایی، بنیاد تعاون زندانیان و حوزه اشتغال زندان های  خراسان جنوبی هم اکنون 430نفر از زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 430 زندانی رای باز توسط کارآفرینان خراسان جنوبی

اشتغال 430 زندانی رای باز توسط کارآفرینان خراسان جنوبی