مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:002023-06-27حوادث

رانندگان با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی برای خود و دیگران رقم بزنند


انتظار می رود با توجه به شروع سفرهای تابستانی، رانندگان با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی برای خود و دیگران رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جابر پاپری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه طرح ترافیکی تابستان 1402 در کل کشور شروع و اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: به منظور کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در مسافرت ها لازم است رانندگان به نکات ایمنی توجه کافی داشته و با رعایت آن مسافرتی ایمن را برای خود و هم وطنان را فراهم کنند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر بررسی سلامت وسیله نقلیه قبل از مسافرت را ضروری دانست و بیان کرد: رانندگان تجهیزات ایمنی مانند مثلث احتیاط، جعبه کمک های اولیه و کپسول آتش نشانی را در دسترس باشند.

وی با بیان اینکه قبل از شروع سفر مسیر حرکت مشخص و از مسیرهای ایمن و مطمئن عبور شود خاطرنشان کرد: در تاریکی هوا از ادامه حرکت اجتناب و استراحت کنید و هر 2 ساعت رانندگی یا 160 کیلومتر حرکت در جاده ها حتماً 10 الی 15 دقیقه استراحت کنید.

پاپری خواستار رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی شد و با تاکید بر رعایت فاصله طولی و عرضی با وسایل نقلیه افزود: از هر عاملی که موجب حواس پرتی و انحراف ذهنی می شود به ویژه استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی برای خود و دیگران رقم بزنند

رانندگان با رعایت نکات ایمنی سفر خوبی برای خود و دیگران رقم بزنند