مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-26سياسي

رسانه ها نقشه شوم دشمنان را برای مردم آشکار کنند


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسانه ها باید دست دشمن را رو کنند، گفت: منافقین ایام دفاع مقدس علیه ملت ایران اسلامی جنگیدند و داعیه دلسوزی برای ملت ما را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا سلیمانی بعد از ظهر دوشنبه در آیین بهره برداری ساختمان شهدا بسیج سپاه ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه بسیج نهادی مردمی و انقلابی است که هرگز خدمت به مردم را چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران بعد از آن رها نکرده است، اظهار کرد: مجاهدت مردم در مبارزه با فتنه گران تمام معادلات دشمن را در جریان اغتشاش سال گذشته بر هم ریخت.

وی با بیان اینکه فتنه اغتشاش های سال گذشته چهره کریه و اهداف پشت پرده اپوزسیون نظام را عیان کرد، افزود: پایمردی مردم در مبارزه با اغتشاشات در تاریخ ثبت خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اپوزیسیون نظام به دنبال اهداف غیر اخلاقی، چون برهنگی، همجنس گرایی و ضد ارزش های کثیف و قبیحی در جامعه اخلاق مدار ما بودند، افزود: به فضل الهی و بصیرت و ولایت مداری مردم؛ دشمن بار دیگر در اغتشاشات سال گذشته روسیاه شد و اهمیت این مسأله کمتر از پیروزی در دفاع مقدس نیست.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید دست دشمن را رو کنند، خاطرنشان کرد: منافقین در حالی در ایام دفاع مقدس علیه ملت ایران اسلامی جنگیدند و داعیه دلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها نقشه شوم دشمنان را برای مردم آشکار کنند

رسانه ها نقشه شوم دشمنان را برای مردم آشکار کنند