مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-16اقتصادي

افزایش تا 60 درصدی کرایه تاکسی ها در اهواز


با تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری در شورای شهر، نرخ کرایه تاکسی های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی سیم در سال 1402، 45 تا 60 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/خوزستان با تصویب لایحه پیشنهادی شهرداری در شورای شهر، نرخ کرایه تاکسی های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی سیم در سال 1402، 45 تا 60 درصد افزایش یافت.

امیر صفی خانی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (25 تیرماه) برگزار شد، در خصوص لایحه نرخ کرایه تاکسی های خطی، فرودگاه، راه آهن و بی سیم در سال 1402، اظهار کرد: در فروردین ماه نرخ پیشنهادی کرایه تاکسی ها تقدیم اعضای شورای شهر شد و پس از آن، این موضوع در چهار جلسه بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر چهار ماه از سال جدید، گذشته و همه کلانشهرها نرخ کرایه را تصویب کرده اند اما هنوز نرخ کرایه تاکسی ها در اهواز تصویب نشده است.

باید توجه شود پس از تصویب اعضای شورای شهر، باید فرمانداری این لایحه را تایید کند بنابراین نرخی که امروز تصویب می شود سه هفته دیگر به رانندگان ابلاغ می شود.

صفی خانی بیان کرد: پس از برگزاری جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترفیک شورای شهر اهواز، نرخ کرایه تاکسی ها کاهش یافت و نرخی که اکنون ارائه شده است با نرخ هایی که قبلا ارائه داده شده بود، بسیار فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تا 60 درصدی کرایه تاکسی ها در اهواز

افزایش تا 60 درصدی کرایه تاکسی ها در اهواز