مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-10حوادث

کلاهبرداری 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو


فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ 4 هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام جزییات این خبر، اظهارکرد: در پی مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در بررسی های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون 4 هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا هستند؛ اقدام به خرید و فروش خودرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو

کلاهبرداری 4 هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو