مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-08سياسي

زیرساخت های حوزه سلامت کنگان تقویت می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تقویت زیرساخت های حوزه سلامت کنگان خبر داد و گفت: سی تی اسکن دوم بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان راه اندازی می شود.

- بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تقویت زیرساخت های حوزه سلامت کنگان خبر داد و گفت: سی تی اسکن دوم بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حیدر عزیز نژاد ظهر شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: همبستگی، نشاط، اراده و مسئولیت پذیری پررنگ ترین وجه از همکاران پرتلاشمان در بیمارستان کنگان است که به چشم می خورد.

وی تصریح کرد: این عزیزان باوجود مشکلات فراوانی که در زمینه درمان در کل کشور وجود دارد، با همت و عزمی راسخ در حال ارائه خدمات درمانی به شهروندان گرامی هستند.

عزیز نژاد اضافه کرد: امروز از پروژه مقاوم سازی بیمارستان که در حال انجام است بازدید داشتیم، همچنین برای جانمایی سی تی اسکن دوم بیمارستان، تصمیم گیری نهایی صورت گرفت.

وی اذعان داشت: با وجود پیچیدگی های کارشناسی و تخصصی که این حوزه ها دارند، خدا را شکر به نتیجه قطعی رسیدیم، ان شاءالله پس از آماده سازی فضای سی تی اسکن دوم در هفته های آینده، شاهد نصب این دستگاه که بسیار پیشرفته تر نسبت به دستگاه اول است، خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های حوزه سلامت کنگان تقویت می شود

زیرساخت های حوزه سلامت کنگان تقویت می شود