مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-06سياسي

عید غدیر را در سایه آماده سازی محرم گم نکنیم


پژوهشگر بنیاد بین المللی امامت گفت: همان گونه که همه جهان با نام حسین (ع) آشنا بوده و می دانند عاشورا روز حزن شیعیان است، بدانند که روز غدیر روز شادی و جشن شیعیان و اتفاقات آن روز بزرگترین دلیل بر حقانیت مذهب شیعه است.

- ایسنا/قم پژوهشگر بنیاد بین المللی امامت گفت: همان گونه که همه جهان با نام حسین (ع) آشنا بوده و می دانند عاشورا روز حزن شیعیان است، بدانند که روز غدیر روز شادی و جشن شیعیان و اتفاقات آن روز بزرگترین دلیل بر حقانیت مذهب شیعه است.

تقویم مسلمانان به ویژه شیعیان پر از روزهایی است که برای آنان اهمیتی والا دارد و گاهی سایر ادیان نیز با همین مناسبت ها و مناسک خاص مسلمانان را به یاد می آورند.

از عاشورا و زنده نگه داشتن مصیبت هایی که به خاندان رسول الله (ص) وارد شد و ایام شهادت امیرالمومنین (ع) تا اعیاد و جشن های مبعث، غدیر، فطر و غیره که هر کدام برای شیعیان اهمیت و جایگاه بلند و ارزشمندی دارند.

در این بین برخی از ایام جایگاهی ویژه ای دارند و یادآور غرور و شکوه شیعیان هستند که غدیر خم از جمله این ایام است که یادآور بیعت باشکوه هزاران تن از مسمانان با امیرالمومنین (ع) در حضور رسول الله (ص) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر را در سایه آماده سازی محرم گم نکنیم

عید غدیر را در سایه آماده سازی محرم گم نکنیم