مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-09ورزشي

سومین دوره المپیاد ورزش روستایی در شهرستان ری آ غاز شد


سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری با حضور بیش از 5 هزار ورزشکار از 50 روستا آ غاز شد و مسابقات در 25 رشته ورزشی به مدت 10 روز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، افتتاحیه سومین دوره المپیاد ورزش روستایی شهرستان ری امروز در سالن چندمنظوره روستای شهدای اسلام آباد سیمان تهران با حضور مردم و مسؤولان و به ویژه ورزشکاران در 25 رشته ورزشی برگزار شد.

حسن یوسف زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش برای جذب نوجوانان اظهار کرد: سومین دوره المپیاد ورزش روستایی با همکاری بخشداران، دهیاران و اعضای شورای شهرستان ها و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و با میزبانی روسای اسلام آباد سیمان تهران به مناسبت یادواره شهدای ورزشکار در حال انجام است.

  وی گفت: امسال میزبان 25 رشته ورزشی هستیم که 13 رشته مختص آقایان و 12 رشته مختص بانوان است و پیش بینی می شود بیش از 5 هزار ورزشکار از 50 روستا در این المپیاد که در مدت 10 روز برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری بیان کرد: این دوره از مسابقات با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همگانی کردن ورزش و کشف استعدادهای نهفته در دل روستاها و همچنین استعدادیابی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین دوره المپیاد ورزش روستایی در شهرستان ری آ غاز شد

سومین دوره المپیاد ورزش روستایی در شهرستان ری آ غاز شد