مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-09فرهنگي

موسیقی فیلم «سنتوری» کتاب شد/ شانس حضور در یک کارگاه


اردوان کامکار آهنگساز و نوازنده شناخته شده سنتور در تازه ترین فعالیت موسیقایی کتاب موسیقی فیلم سنتوری را پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردوان کامکار آهنگساز و نوازنده شناخته شده سنتور که طی سال های اخیر فعالیت های متعددی در عرصه های نوازندگی، آهنگسازی، پژوهش و تدریس انجام داده در تازه ترین فعالیت موسیقایی کتاب موسیقی فیلم سنتوری را پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد.

در این کتاب موسیقایی که مرحله پیش فروش آن به تازگی آغاز شده، نُت های اصلی موسیقی فیلم سنتوری، آثار ارکسترال و تک نوازی ها همراه با نمونه های صوتی جهت اجرای همزمان با موسیقی فیلم توسط اردوان کامکار که آهنگسازی این اثر سینمایی را به عهده داشته در اختیار علاقه مندان قرار گذاشته شده است.

نغمه نگاری این آثار توسط امیرحسین رئوفی و مهیار طریحی، آماده سازی سمپل های صوتی و ضبط نریشن توسط سیاوش کامکار، طراحی و گرافیک کتاب توسط فرید فرآورده و سبا عربشاهی، طراحی پوستر و موشن گرافیک توسط حمیدرضا سوسنی، خوانش نریشن توسط نیما رییسی دیگر عوامل اجرایی این پروژه هستند.

علاقه مندان برای پیش خرید کتاب سنتوری می توانند با شرکت در طرح پیش خرید، این اثر را علاوه بر 20 درصد تخفیف با امضای اردوان کامکار به نام خریدار دریافت کرده و شانس حضور در کارگاه سن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی فیلم «سنتوری» کتاب شد/ شانس حضور در یک کارگاه

موسیقی فیلم «سنتوری» کتاب شد/ شانس حضور در یک کارگاه