مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:302023-07-04پزشكي

پلمب 3 مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پلمب و تعطیلی سه مرکز غیرمجاز مداخله گر در درمان در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد یزدان پناه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای نظارتی محسوس و نامحسوس، گزارش های دریافتی و همچنین بر اساس شکایت های مردمی که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان طی سه ماهه گذشته انجام شده سه مرکز غیرمجاز و مداخله گر در امر پزشکی شناسایی و نسبت به پلمب و تعطیلی آن ها اقدام شد.

وی افزود: این مراکز در حوزه پزشکی و زیبایی بدون مجوزهای لازم و حضور پزشک در امور درمانی دخالت داشته اند که از سوی کارشناسان واحد نظارت بر درمان شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و قضایی و بعد از تذکرهای حضوری و غیرحضوری با حضور تیم تعزیرات استان پلمب شدند.

یزدان پناه گفت: برخی مراکز به دلیل کسب درآمد در مرحله اول باعث ترویج غلط امر زیبایی در استان شده و با انجام روش های غلط و غیرمعمول و انجام کارهای غیرتخصصی در درمان خطرات جدی را برای مردم استان ایجاد می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برای انجام خدمات پزشکی و بهداشتی به مراکزی که دارای پروانه پزشکی معتبر از دانشگاه علوم پزشکی هستند، مراجعه کنند و به این امر مهم توجه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 3 مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر

پلمب 3 مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر