مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 08:112023-06-29اقتصادي

توجه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی از گلستان


علی محمد زنگانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با اشاره به عقب ماندگی های تاریخی در استان گلستان اظهار کرد: دولت سیزدهم همه تلاش خود را برای زدودن غبار محرومیت از این استان به کار گرفته و در این مدت اعتبارات مصوب و تخصیص یافته بی نظیر بوده است.

وی افزود: در انتهای سال مالی 1399 اعتبارات تملک دارایی استان گلستان نزدیک به 2 هزار و 104 میلیارد تومان بود اما در دولت سیزدهم ( تا پایان سال مالی 1401_شهریور پارسال) این اعتبارات به 16 هزار و 236 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی توضیح داد: براب جذب اعتبارات سال 1402 تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت باقی است و اکنون نمی توان میزان دقیق اعتبارات تخصیص یافته به استان را برای امسال، اعلام کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: افزایش حدود هشت برابری اعتبارات در استان گلستان نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم به رفع عقب ماندگی های تاریخی این استان دارد و اگر این حجم از اعتبارات به استان تزریق نمی شد، نمی توانستیم گلستان را تبدیل به کارگاه سازندگی کنیم و قدم های بزرگی برداریم.

وی به افزایش بودجه دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: در سفر نخست دولت سیزدهم به استان گلستان در بخش آموزش و پرورش 290 میلیارد تومان مصوبه داشتیم که در سال نخست 75 میلیارد تومان اعتبار به این بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی از گلستان

توجه ویژه دولت سیزدهم به محرومیت زدایی از گلستان