مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-08اجتماعي

حضور 10 نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد «الف تا»


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان به برگزاری رویداد «الف تا» اشاره کرد و گفت: رویداد «الف تا» (الفبای تحول آموزش وپرورش) با مدیریت قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین برگزار می شود.

- حضور 10 نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد الف تا ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان به برگزاری رویداد الف تا اشاره کرد و گفت: رویداد الف تا (الفبای تحول آموزش وپرورش) با مدیریت قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین برگزار می شود.

علی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در راستای اجرای سند تحول بنیادین طرح هایی را پیگیری می کند که یکی از آنها ایجاد بانک جامع ایده ها و تجربیات تحول آفرین در سطح مدرسه است به نحوی که تمام معلمان و مدیران مدارس به این بانک دسترسی داشته باشند تا منبع الهام گیری در فعالیت های نوآورانه عموم مدارس باشد.

وی تصریح کرد: نخستین اقدام برای تولید این بانک برگزاری رویدادی با عنوان الف تا (الفبای تحول آموزش وپرورش) است که با هدف گردآوری و داوری ایده ها و تجارب میدانی و تجلیل از مدارس و معلمان و فعالان تربیتی پیشرو و مناطق و استان های برتر در مسیر تحول برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد «الف تا»

حضور 10 نفر از فرهنگیان زنجانی در نمایشگاه رویداد «الف تا»