مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-22بين الملل

بغداد اقدام موهن علیه قرآن کریم در دانمارک را شدیدا محکوم کرد


وزارت خارجه عراق، اقدام یک گروه تندرو در هتک حرمت قرآن کریم در دانمارک را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه عراق امروز شنبه، با صدور بیانیه ای، به شدت اقدام موهن در هتک حرمت قرآن کریم در مقابل سفارت عراق در دانمارک را محکوم کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است که بغداد شدیداً، تکرار چنین اقدامات دردناکی را علیه قرآن کریم و پرچم عراق محکوم می کند.

وزارت خارجه عراق تاکید کرد که تحولات مربوط به این اقدامات شنیع را دنبال می کند و تاکید دارد که چنین اقداماتی به بهانه آزادی بیان، غیرقابل توجیه بوده و باعث افزایش تنش ها خواهد شد.

عراق از جامعه بین الملل خواست فوراً برای توقف هتک حرمت قرآن کریم وارد عمل شود چرا که چنین اقداماتی می تواند صلح و همزیستی مسالمت آمیز را در جهان به خطر اندازد.

در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و آتش زدن پرچم عراق در دانمارک، صدها تظاهرات کننده خشمگین عراقی با تجمع در مقابل منطقه سبز بغداد خواستار اخراج سفیر دانمارک از عراق شدند.

وبگاه آرتی روسیه بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که به دنبال اهانت مجدد به قرآن کریم و آتش زدن پرچم عراق در دانمارک، هواداران خشمگین جریان صدر با یورش به سمت دروازه های منطقه سبز بغداد خواستار تسخیر سفارتخانه دانمارک واقع در منطقه امنیتی سبز بغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد اقدام موهن علیه قرآن کریم در دانمارک را شدیدا محکوم کرد

بغداد اقدام موهن علیه قرآن کریم در دانمارک را شدیدا محکوم کرد