مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-08سياسي

رکوردشکنی خوزستانی ها در عید غدیر / طبخ 1.2 میلیون پرس غذا


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستانی ها یک عید غدیر ماندگار را رقم زدند، گفت: پخت بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذا توسط گروه های مردمی یک رکورد تاریخی است.

- حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال مردم خوزستان یک عید غدیر تاریخی و ماندگار را رقم زدند، بیان کرد: در اغلب محلات، مساجد و خیابان های اصلی شاهد برگزاری باشکوه مراسم و جشن های عید غدیر بودیم که با وجود گرمای 50 درجه ای در استان اما شاهد حضور باشکوه مردم در مراسم مختلف بودیم که این امر نشان از ارادت مردم استان به اهل بیت (ع) دارد.

وی افزود: اغلب مراسم های برگزار شده به صورت مردمی بود و لازم است از همه مردم، مساجد، گروه های مردمی، هیئت های مذهبی و… بابت این مراسم های باشکوه تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام اخوان صباغ با یادآوری اینکه یکی از سنت های حسنه عید غدیر از سوی مردم، طبخ غذا در قالب طرح ضیافت علوی است، بیان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیش از یک میلیون و 200 هزار پرس غذا از سوی مردم و گروه های مردمی به مناسبت عید غدیر طبخ شد و در استانی که حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد، توزیع این مقدار غذای طبخ شده یک رکورد به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی خوزستانی ها در عید غدیر / طبخ 1.2 میلیون پرس غذا

رکوردشکنی خوزستانی ها در عید غدیر / طبخ 1.2 میلیون پرس غذا