مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-02سياسي

شرکت توسعه گردشگری در همدان راه اندازی شود


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با تاکید بر لزوم راه اندازی شرکت توسعه گردشگری گفت: این مجموعه می تواند رونق صنعت گردشگری و درآمدزایی را برای شهر و شهرداری به دنبال داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید شهابی نیا ظهر امروز در صحن شورا اظهار کرد: تصمیم گیری با تردید برای تاسیس شرکت گردشگری شهرداری همدان به دلیل شرکت هایی است که در گذشته توسط شهرداری همدان ایجاد شده اما خروجی مطلوب را نداشته است.

وی اضافه کرد: برخی تجربه های گذشته ناموفق بوده و باعث نگرانی شده است اما در حوزه گردشگری که از ظرفیت های بالقوه شهر است باید ریسک پذیر بود چراکه با سرمایه گذاری در این حوزه موفقیت حاصل می شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از مشکلات حوزه گردشگری در همدان این است مدیریت آن در دست بخش دولتی است، افزود: بر این اساس در بحث گردشگری به دلیل دولتی بودن و مشارکت ضعیف مردم و بخش خصوصی در این بخش نتوانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و گردشگری همدان مغفول مانده است.

وی در این خصوص اضافه کرد: به همین منظور با تأسیس شرکت گردشگری که با سهامداری شهرداری همدان شکل خواهد گرفت باید پتانسیل های همدان را بالفعل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت توسعه گردشگری در همدان راه اندازی شود

شرکت توسعه گردشگری در همدان راه اندازی شود