مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:102023-06-28سياسي

راه اندازی 28 اکیپ ثابت و سیار برای ذبح دام در یزد


28 اکیپ ثابت و سیار در استان برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان در نظر گرفته شده است.

-  علی فاتحی نیا، مدیرکل دامپزشکی یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: 28 اکیپ ثابت و سیار در استان برای نظارت بر ذبح دام در روز عید قربان در نظر گرفته شده که شامل 25 دکتر دامپزشک، 26 بازرس بهداشت گوشت و 16 روحانی است.

وی با بیان این که تمام قربانگاه ها از ساعت 5 صبح تا 13 فعالیت خواهند داشت، افزود: چهار قربانگاه در شهر یزد به آدرس غرفه سازمان ساماندهی مشاغل شهری در بلوار بهمن، حسن آباد قبل از میدان طلاییه، میدان امام علی (ع) جنب پایانه اتوبوسرانی و انتهای بلوار نواب صفوی شمالی روبروی کشتارگاه قدیم راه اندازی شده است.

فاتحی نیا گفت: در شهرستان تفت هم یک قربانگاه در موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) راه اندازی شده است و مردم در سایر شهرستان ها می توانند به کشتارگاه مراجعه کنند.

مدیرکل دامپزشکی یزد با اشاره به ذبح رایگان دام در کشتارگاه های سنتی و صنعتی و قربانگاه ها در روز عید قربان تصریح کرد: مردم می توانند کار خرید و ذبح دام را در این دام اماکن انجام دهند.

وی در پایان بر لزوم خودداری از هرگونه ذبح دام در معابر عمومی، منازل، باغ ها و خارج از کشتارگاه ها تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری تب کریمه کنگو از شهروندان می خواهیم کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 28 اکیپ ثابت و سیار برای ذبح دام در یزد

راه اندازی 28 اکیپ ثابت و سیار برای ذبح دام در یزد