مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-22سياسي

شورای ملی تامین مالی تشکیل می شود


بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تأمین مالی» تشکیل می شود.

- بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، شورای ملی تأمین مالی تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه 31 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی موادی از طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را تصویب کردند.

ماده 1- تعریف واژه ها و اصطلاحات به کار رفته در این قانون به شرح زیر است: الف- طرح های زیربنایی (زیرساختی): طرح هایی که زیرساخت های لازم برای تولید کالا یا خدمت را فراهم می کنند شامل طرح های تأمین یا انتقال انرژی، تلفن، اینترنت، آب یا جمع آوری و تصفیه فاضلاب، احداث راه، راه آهن، فرودگاه، بندر، سردخانه، پایانه و اسکله ب- طرح های تولیدی: تولید کالا یا خدمت موضوع اجزا (6) و (7) ماده (1) قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی مصوب 15/ 02/ 1398 در هر یک از بخش های اقتصادی پ-صندوق های تأمین مالی: صندوق هایی که با هدف تأمین مالی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ملی تامین مالی تشکیل می شود

شورای ملی تامین مالی تشکیل می شود