مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-28اجتماعي

امروز آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی


مهلت تمدید شده برای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 امروز چهارشنبه 7 تیر ماه پایان می یابد.

- مهلت تمدید شده برای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 امروز چهارشنبه 7 تیر ماه پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 از روز یکشنبه 28 خرداد ماه آغاز شد و تا روز 4 تیرماه ادامه داشت که با اعلام دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور و به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا روز یکشنبه 4 تیر ماه موفق به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون مذکور نشدند، ترتیبی اتخاذ شد که داوطلبان بتوانند تا آخر وقت امروز چهارشنبه 7 تیرماه نام نویسی کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا آخر وقت امروز نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محل های انتخابی خود اقدام نمایند .

تاکنون بیش از 35 هزار داوطلب در دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 ثبت نام کرده اند.

بر اساس اعلام رییس سازمان سنجش آموزش کشورف همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است مطابق ضوابط د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

امروز آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی