مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-01سياسي

تشکیل 1618 پرونده سم شناسی و پاتولوژی در لرستان


مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از تشکیل 1618 پرونده سم شناسی و پاتولوژی در لرستان و پاسخ گویی به آنها خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پزشکی قانونی لرستان از تشکیل 1618 پرونده سم شناسی و پاتولوژی در لرستان و پاسخ گویی به آنها خبر داد.

محمدرضا فارسی نژاد امروز دهم تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش آزمایشگاه یکی از حوزه های پاسخگوی استعلامات قضایی است که در آن بخشی از آزمایشات مرتبط با اجساد با علت مرگ نامشخص زبان گوی کسانی است که دیگر زبان دفاع از خود را ندارند.

وی با بیان اینکه سالانه حدود 15درصد از حجم خدمات پزشکی قانونی لرستان در بخش آزمایشگاه انجام می شود، ادامه داد: کارشناسان زبده و حرفه ای بخش آزمایشگاه پزشکی قانونی لرستان با بهره گیری از تجهیزات به روز، فناورانه و منابع علمی نوین پاسخگوی استعلامات قضایی هستند و نقش مهمی در سلامت جامعه، امنیت روانی مراجعین و بازماندگان دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه بخش های اصلی آزمایشگاه پزشکی قانونی لرستان شامل آزمایشگاه سم شناسی، آسیب شناسی، سرولوژی و ژنتیک قانونی است، بیان کرد: مهم ترین فعالیت های آزمایشگاهی بررسی سوءمصرف مواد مخدر، محرک و الکل، تعیین رابطه خویشاوندی، بررسی نمونه های زیستی و غیرزیستی از نظر سموم و دارو، تعیین هویت اجساد و بررسی های آسیب شناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1618 پرونده سم شناسی و پاتولوژی در لرستان

تشکیل 1618 پرونده سم شناسی و پاتولوژی در لرستان