مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-16سياسي

استحکام روابط ایران و بولیوی یک الزام راهبردی است


ادموندو نوبیو آگیلار وزیردفاع دولت چند ملیتی بولیوی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

- " ادموندو نوبیو آگیلار" وزیردفاع دولت چند ملیتی بولیوی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ آشتیانی در این دیدار با تبریک 6 آگوست(15 مرداد ماه) روز استقلال بولیوی که بعد از 16 سال مبارزات استقلال طلبانه بدست آمده گفت: آمریکای لاتین و به ویژه کشورهای انقلابی و مستقل آن، در سیاست خارجی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران اهمیت ویژه ای دارد که روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و همسو در امریکای لاتین از جمله بولیوی نمونه ای از روابط میان کشورهای مستقل است.

وزیر دفاع با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رییس جمهور سابق بولیوی که فرموده بودند: ایران از هر کس که مقابل زورگویی ایستادگی کند حمایت می کند و ما باید با تقویت اراده ها و افزایش همکاری­ها، در مقابل این سیاست سلطه جویانه ایستادگی کنیم و لذا لذا ظرفیت متعدد روابط بین دو کشور می تواند در خدمت منافع ملتها و ایستادگی در مقابل زورگویان قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحکام روابط ایران و بولیوی یک الزام راهبردی است

استحکام روابط ایران و بولیوی یک الزام راهبردی است