مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-25سياسي

قدرت غرب رو به افول است


مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: فتنه همزاد با انقلاب شکل گرفته است و در طول عمر 44 ساله انقلاب اسلامی تمامی توان خود را به کار گرفته است تا انقلاب را زمین گیر کند.

- سردار سرتیپ پاسدار محمد رئوفی نژاد، مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء 4 تیر در اجلاسیه شهدای سرافزار دارالارشاد اردبیل که با حضور مقامات لشکری و کشوری استان اردبیل در محل حسینیه ثارالله سپاه استان و با حضور خانوداه های شهداء و علاقمندان مردمی برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه مردم استان اردبیل در تمامی عرصه ها و صحنه هایی که نیاز به حضور بوده است، با تمام توان حاضر شده و حامی نظام و انقلاب بوده است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت خاصی در جهان وجود دارد، افزود: فتنه همزاد و همراه با انقلاب به وجود آمد و 44 سال پر از فتنه و حوادث در کشور طی شده است.

رئوفی نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک نظام اسلامی مبتنی بر اصول با اهداف و آرمان های مشخص است که برای همیشه دشمنانی در تاریخ خواهد داشت، بیان کرد: دشمنان به مردم و حکومت کاری ندارند و هدفشان اسلام مبارز، کفرستیز و پرتحرک می باشد که برای اولین بار در دنیا همراه با انقلاب اسلامی آغاز شد.

مشاور فرماندهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه اسلام باعث تغییر در آرایش سیاسی جهان شد، گفت: دشمنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت غرب رو به افول است

قدرت غرب رو به افول است