مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-13سياسي

استاندار خوزستان: با هیچ شخص منفعت طلبی در ادارات تعارف نداریم


با هیچ یک از افراد منفعت طلب ادارات استان تعارف نداریم و مدیران باید با آن ها برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست شورای اداری استان بر شناسایی چالش های حوزه مدیریتی در دستگاه های اجرایی تاکیدکرد و گفت: تعارف با هیچ شخصی در ادارات نباید وجود داشته باشد و مدیران با افراد منفعت طلب و پیمانکاران انحصار طلب برخورد کنند تا ادارات حیاط خلوت افراد سودجو نباشد.

  استاندار خوزستان همچنین به موضوع برکناری نیروهای ناکارآمد بنا به دستور رییس جمهور اشاره کرد و گفت: تیم مدیریتی و کاری در استان باید تیمی تحول گرا، پاک و شجاع برای اجرای برنامه ها باشد.

حسینی محراب با بیان اینکه مدیران برای رفع مشکلات باید به کف میدان و میان مردم بروند، ادامه داد: دولت حرکتی را برای رفع مشکلات مردم شروع کرده است؛ بنابراین باید با جدیت به موضوعات ورود کرد و به چالش ها رفع شوند.

استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه مدیران کل و فرمانداران برای رشد و توسعه استان تعامل بیشتری داشته باشند، ادامه داد: فرمانداران توجه داشته باشند که خروج از محدوده محل ماموریت پذیرفتنی نیست و تنها یک روز در هفته را برای مراجعه به مرکز استان جهت پیگیری امور از دستگاه های استانی تعیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: با هیچ شخص منفعت طلبی در ادارات تعارف نداریم

استاندار خوزستان: با هیچ شخص منفعت طلبی در ادارات تعارف نداریم