مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-18سياسي

واگذاری زمین به 74 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهرضا


فرماندار شهرضا از واگذاری زمین به 74 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهرضا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، سید امیر جعفری فرماندار شهرضا صبح امروز در مراسم تجلیل از جوانان موفق شهرضا با بیان اینکه افزایش جمعیت یک مسأله استراتژیک است و نباید از آن غافل بود، اظهار داشت: در سه دهه اخیر به اشتباه موضوع کنترل جمعیت مطرح شد که برای جبران این اشتباه لازم است که مراجع فرهنگی و رسانه ها موضوع افزایش جمعیت را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به آمارهای نگران کننده پیری جمعیت افزود: سال 1393 سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد که تحقق و اجرای درست این سیاست مهم و حیاتی، مستلزم اتخاذ نگاه جمعی و مسؤولانه در کلیه سطوح قانونگذاری، اجرایی و نظارتی است.

جعفری جمعیت را یکی از عوامل اثرگذار در قدرت یک کشور دانست و گفت: جامعه ای که به لحاظ جمعیت جوان کاستی داشته باشد، در برابر مسائل آسیب پذیرتر می شود.

فرماندار شهرضا تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بر فرزندآوری و افزایش جمعیت تاکید زیادی دارند و امید است در این زمینه گفتمان سازی و فرهنگ سازی مناسبی صورت بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه کاهش زاد و ولد کشور را در آینده با چالش مواجه می کند، تصریح کرد: هم اکنون کشور در شرایط پنجره باز جمعیتی قرار دارد و فقط سال های اندکی فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به 74 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهرضا

واگذاری زمین به 74 خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت در شهرضا