مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-22اجتماعي

طرح پاکسازی محله به محله کرج همچنان با جدیت ادامه دارد


سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج از تداوم اجرای طرح پاکسازی محله به محله در محلات مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این عملیات به صورت مستمر و با جدیت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد رضا آژیر اظهار کرد: طرح جهادی پاک سازی و نظافت محله به محله در سطح منطقه همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در این راستا عملیات رفت و روب معابر، شستشوی مخازن و زیر مخزنی، جمع آوری سرشاخه و نخاله، لایروبی جوی ها و کانال ها، حذف زوائد بصری و شستشوی علائم ترافیکی در حدفاصل خیابان نهم الی بیست و سوم خیابان قلم اجرا شد.

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج بیان کرد: نظافت، رفت و روب خیابان ها، شستشوی معابر محلات سطح شهر، جمع آوری زباله ها، ساماندهی و برداشت خاک و نخاله های رها شده، جمع آوری سرشاخه ها و … از اقداماتی است که به همت نیروهای پاکبان و سبزبان به صورت محله به محله انجام می شود.

این مسئول هدف از اجرای این طرح را زیباسازی و آراستگی محیط شهری، رسیدگی ویژه به وضعیت نظافت سطح منطقه، ارتقا کیفیت و رفع زوائد بصری، افزایش رفاه حال شهروندان و پاک سازی محلات عنوان کرد.

سرپرست منطقه 6 شهرداری کرج گفت: شهروندان در این طرح ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری می توانند با رعایت حقوق شهروندی و بهداشت عمومی، مشکلات و درخواست های خویش را با سامانه 137 در میان بگذارند تا در اسرع وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پاکسازی محله به محله کرج همچنان با جدیت ادامه دارد

طرح پاکسازی محله به محله کرج همچنان با جدیت ادامه دارد