مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-01سياسي

توصیه نامه سیاستی عفاف و حجاب در دانشگاه ها در دستورکار قرار گرفت


مشاور معاون فرهنگی وزارت علوم با بیان اینکه توصیه نامه سیاستی عفاف و حجاب در دانشگاه ها در دستور کار قرار گرفت، افزود: رعایت پوشش اسلامی در دانشگاه نسبت به خارج از دانشگاه، - نسبت خوبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، رشید جعفرپور، قائم مقام و مشاور معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست هیئت رییسه دانشگاه سیرجان گفت: ساختارهای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها باید بازآفرینی شوند.

وی به اهمیت فعالیت کانون ها و تشکل های دانشجویی اشاره کرد و افزود: تابستان فرصت خوبی است تا ضمن آسیب شناسی، برنامه ریزی لازم برای اجرای فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها انجام گردد.

جعفرپور با بیان اینکه توصیه نامه سیاستی برای دانشگاه ها ارسال شده است، اظهار داشت: دانشگاه ها با اقتضای شرایط منطقه ای و بومی می توانند برنامه های فرهنگی و اجتماعی را بر اساس این توصیه نامه اجرا کنند.

وی ادامه داد: باید مجموعه های شناسنامه دار دانشگاه ها را شناسایی و تقویت کنیم کارها را به انجمن ها و تشکل های دانشجویی واگذار کنیم.

جعفرپور اضافه کرد: دانشگاه ها بسترساز، سیاستگذار و ناظر به انجام فعالیت ها توسط دانشجویان باشند و باید تمرین و خطای گروهی را پذیرفته و به رفع اشتباهات کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نامه سیاستی عفاف و حجاب در دانشگاه ها در دستورکار قرار گرفت

توصیه نامه سیاستی عفاف و حجاب در دانشگاه ها در دستورکار قرار گرفت