مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:102023-06-27اقتصادي

رها شده ترین بازار کشور در سال های اخیر، مسکن بود / احداث 50 شهرک جدید در کشور


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های اخیر رها شده ترین بازار کشور مسکن بوده است، گفت: برای همه چیز در کشور قیمت گذاری می شود، اما برای مسکن و اجاره هیچ نوع قیمت گذاری وجود ندارد و این یعنی مردم را رها کرده ایم تا مشاوران املاک به دلخواه خود برای مسکن قیمت تعیین کنند.

- ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های اخیر رها شده ترین بازار کشور مسکن بوده است، گفت: برای همه چیز در کشور قیمت گذاری می شود، اما برای مسکن و اجاره هیچ نوع قیمت گذاری وجود ندارد و این یعنی مردم را رها کرده ایم تا مشاوران املاک به دلخواه خود برای مسکن قیمت تعیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از اصفهان، مهرداد بذرپاش، در آیین افتتاح همزمان 665 واحد مسکونی شامل 305 واحد تکمیلی مسکن مهر، 296 واحد مسکن ایثارگران بهارستان و 64 واحد پروژه مشارکتی در بهارستان و شاهین شهر اصفهان، اظهار کرد: طرح مسکن مهر باعث رونق تولید مسکن شد و بسیاری از افراد از قبل این طرح، خانه دار شدند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سال های گذشته نتوانسته ایم توقع مردم را در حوزه مسکن برآورده کنیم، بیان کرد: سیاست ما در حوزه تولید مسکن، در اختیار قرار دادن زمین به مردم و ساخت مسکن به صورت ویلایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها شده ترین بازار کشور در سال های اخیر، مسکن بود / احداث 50 شهرک جدید در کشور

رها شده ترین بازار کشور در سال های اخیر، مسکن بود / احداث 50 شهرک جدید در کشور