مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-08حوادث

ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به 862 هزار مشترک لرستانی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ارائه خدمات این شرکت به 862 هزار مشترک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یاسر اکبریان امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری مردم استان 161 هزار تماس با سامانه 122 شرکت داشته اند که از این تعداد نزدیک 58 هزار تماس با همکاران ارتباط گرفته و حدود 32 هزار حادثه اعلام شده در سامانه برای رفع مشکل به همکاران مختلف شرکت ارجاع داده شده است.

وی تأکید کرد خوشبختانه باتوجه به ارتقای سامانه 122 شرکت و زیرساخت های فراهم شده، سامانه شرکت در شبانه روز ظرفیت برقراری ارتباط با مردم را دارد، البته به غیراز سامانه 122 از طریق ملاقات های مردمی و دیدارهای چهره به چهره با مردم در مکان های عمومی این ارتباطات برقرار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، بیان داشت: بیشتر تماس ها در حوزه اتفاقات آب و فاضلاب، مشکلات افت فشار آب در روستاها و شناسایی انشعابات غیرمجاز است.

اکبریان، تأکید کرد: اطلاعات تماس گیرندگان با سامانه 122 شرکت کاملاً محرمانه است و موارد ارجاعی با رعایت همه مقررات انعکاس داده خواهند شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر تعداد 604 هزار مشترک در حوزه آب و 258 هزار مشترک در بخش فاضلاب تحت پوشش خدمات آبفا استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به 862 هزار مشترک لرستانی

ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به 862 هزار مشترک لرستانی