مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-25اقتصادي

استاندار فارس در سامد، با مردم در خصوص مشکلات گفتگو کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان (سامد) افزود: - استاندار فارس در خصوص مشکلات و تقاضا های مطرح شده از سوی مردم در جریان ارتباط با مرکز سامد گفت: عمده این مشکلات مربوط به بحث تامین جهیزیه، تسهیلات سرمایه گذاری، مشکلات آب، راه های مواصلاتی، وام ضروری و اشتغال بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس روز یکشنبه در حاشیه حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت استان (سامد) افزود: در میان مردم بودن و از مردم شنیدن از اهداف مورد نظر دولت سیزدهم است که همه باید برای تحقق این اهداف مهم تلاش کنیم.

او ادامه داد: از منظر حکومت اسلامی، وظیفه تامین حقوق و مصالح و منافع مردم بر عهده مدیران است که همه باید در راه عمل به این وظیفه نهایت کوشش خود را به کار گیرند.

وی اظهار کرد: حکومت، متکفل اداره امور مردم است و برای نظام اسلامی افتخار است که بتواند رضایت عموم مردم را جلب کند.

استاندار فارس در خصوص مشکلات و تقاضاهای مطرح شده از سوی مردم در جریان ارتباط با مرکز سامد افزود: عمده این مشکلات مربوط به بحث تامین جهیزیه، تسهیلات سرمایه گذاری، مشکلات آب، راه های مواصلاتی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس در سامد، با مردم در خصوص مشکلات گفتگو کرد

استاندار فارس در سامد، با مردم در خصوص مشکلات گفتگو کرد