مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:442023-07-05بين الملل

آمریکا متخصص نقض حقوق بشر


منشور سازمان ملل نکاتی درباره موضوع حقو ق بشر دارد که معاون تحقیقات و حقوق شهروندی معاون حقوقی رییس جمهور براساس آن معتقد است ادعاهای آمریکا درباره حقوق بشر متناقض و خلاف واقع است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: سالروز حمله امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر ماه 1367 به نام روز افشای حقوق بشر امریکایی نامگذاری شده است.

حقوق بشر مهمترین دستاوردی است که قدرت های بزرگ از آن برای تحت فشار قرار دادن کشورهای دیگر استفاده می کنند تا به اهداف سلطه گرانه خود برسند.

نکات قابل توجه در چند دهه اخیر، دخالت ایالات متحده در مسائل امنیتی جهان است که باعث ایجاد ناامنی و جنایات و کشتار مردم بیگناه شده است و در این میان کشور ایران بیشترین صدمه را از جانب امریکا متحمل شده است جهان غرب و به ویژه ایالات متحده آمریکا همواره کشورهای دیگر را محکوم به نقض حقوق بشر کرده و خودشان را مدعیان حقوق بشر می دانند.

اقدامات ایالات متحده آمریکا در نقض حقوق بشر در سراسر جهان همواره به یکی از مهمترین مسائلِ مورد بحث در مراکز مطالعات استراتژیک و نیز محافل سیاسی، مطرح بوده است.

بر همین اساس سیدمحمدمهدی غمامی معاون تحقیقات و حقوق شهروندی معاون حقوقی رییس جمهور، پیرامون چگونگی ادعای پایبندی حقوق بشر آمریکایی ها با وجود نقض مکرر آن، اظهار داشت: در سال 1492 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا متخصص نقض حقوق بشر

آمریکا متخصص نقض حقوق بشر