مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-07اقتصادي

شهربازی کرمانشاه نباید تکراری باشد


استاندار کرمانشاه با اشاره به نیاز مبرم شهر کرمانشاه به داشتن یک شهربازی گفت: این شهربازی نباید تکرارِ شهربازی شهرهای دیگر باشد و باید نوآوری و خلاقیت در آن اعمال شده و در کشور پیشرو باشد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به نیاز مبرم شهر کرمانشاه به داشتن یک شهربازی گفت: این شهربازی نباید تکرارِ شهربازی شهرهای دیگر باشد و باید نوآوری و خلاقیت در آن اعمال شده و در کشور پیشرو باشد.

محمدطیب صحرایی در نشست با شهردار و مجموعه سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه از راه اندازی شهربازی به عنوان یک اولویت ضروری برای شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: هرچند شهربازی فقط یک محل برای بازی است، اما این بازی نیاز امروز کودکان و نوجوانان و حتی جوانان شهر است.

وی افزود: همچنین این مجموعه می تواند محل مناسبی برای تفریح خانواده ها باشد، لذا نیاز است اهتمام جدی در این زمینه به کار گرفته شود.

صحرایی با تاکید بر لزوم راه اندازی این مجموعه در کوتاهترین زمان ممکن گفت: الگوی قدیمی و تکراری برای شهربازی کرمانشاه به کار نمی آید، چرا که صنعت بازی سازی در جهان به صورت تصاعدی در حال رشد است و ما باید بتوانیم تفریحات به روز و مدرن را در این مجموعه مستقر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربازی کرمانشاه نباید تکراری باشد

شهربازی کرمانشاه نباید تکراری باشد