مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-16اقتصادي

ساخت ویلچرهای برقی با وزن 25 کیلوگرم از آلومینیوم


گروهی از مهندسان یکی از شرکت های فناور موفق به ساخت ویلچرهای برقی سبک با وزن 25 کیلوگرم شدند که ویژگی های این محصول امکان استفاده از آن را در زندگی روزمره توان یابان فراهم کرده است.

- گروهی از مهندسان یکی از شرکت های فناور موفق به ساخت ویلچرهای برقی سبک با وزن 25 کیلوگرم شدند که ویژگی های این محصول امکان استفاده از آن را در زندگی روزمره توان یابان فراهم کرده است.

سعید فولادی، مدیر عامل این شرکت فناور فعال در حوزه تولید ویلچر در گفت وگو با ایسنا گفت: تولید ویلچرهای برقی سبک زمینه تحقیقاتی ما به شمار می رود و در تلاش هستیم محصولات توانبخشی آلومینیومی را عرضه کنیم و تاکنون محصولات ما به دلیل سبک و قابل حمل بودن مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ویلچرهایی که تاکنون در بازار بوده اند، بعضا وزن بالایی داشتند که همراهان توان یابان در حمل و نقل آنها دچار مشکل می شدند، ولی ما محصولی را طراحی کردیم که نه تنها از آلیاژ سبک در آن استفاده شده است، بلکه طراحی و مهندسی آن به گونه ای است که به راحتی تا می شود و در صندوق عقب خودروها و حتی خودروهای بدون صندوق قرار می گیرد.

فولادی با بیان اینکه ویلچرهای ساخته شده در این شرکت برقی هستند، در این باره توضیح داد: ویلچرهای طراحی شده از دو موتور و باتری لیتیومی استفاده شده است که هم به کاهش وزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت ویلچرهای برقی با وزن 25 کیلوگرم از آلومینیوم

ساخت ویلچرهای برقی با وزن 25 کیلوگرم از آلومینیوم