مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-15اقتصادي

«آی تی آی» در انتظار مزایده مجدد+ فیلم


به گفته مدیران سازمان صمت آی تی آی برای دومین بار روی میز مزایده قرار خواهد گرفت و دو شرکت عمران و توسعه فارس و آی تی ام سی (زیمنس) داوطلب خرید این واحد تولیدی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کارخانه آی تی آی که با آغاز سال 1402، 49 ساله شد، پس از سالها بالندگی و حضور قدرتمند در طرح های مخابراتی، در سال 1383 با واگذاری به بخش خصوصی با روند بی سابقه ای رو به افول گذاشت، حضور هیئت حمایت از صنایع کشور نیز کاری از پیش نبرد و سرانجام با بازنشستگی پیش از موعد کارگران از سال 88 کاملا تعطیل شد.

1357 کارگران بازنشسته این واحد تولیدی از آن سال تاکنون بخشی از حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده و خواهان رسیدگی مسئولان به شرایط خود هستند، علاوه بر کارگران، 5 بانک، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، هیئت حمایت از صنایع کشور از طلبکاران این کارخانه تعطیل شده هستند .

در دولت های یازدهم و دوازدهم موضوع کارخانه مخابرات راه دور مثل سایر واحدهای راکد کاملا به دست فراموشی سپرده شد و این فرسایش زمانی ضربه بزرگی به روند احیای کارخانه و تسویه دیون آن زد، از دستور خارج شدن آی تی آی در  8 سال دولت سابق سبب شد بدهی های کارخانه رشد کرده از با بدهی اولیه فاصله بسیاری بگیرد، همچنین 120 کارگر کارخانه بدون آنکه به حق خود برسند در این سالها فوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آی تی آی» در انتظار مزایده مجدد+ فیلم

«آی تی آی» در انتظار مزایده مجدد+ فیلم