مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-17بين الملل

معامله امنیتی جدید صهیونیست ها با تشکیلات خودگردان


تشکیلات خودگردان درحالی وارد معامله امنیتی جدید با صهیونیست ها شده که این امر منجر به بی اعتبار شدن بیشتر تشکیلات در نزد افکار عمومی فلسطین شده و از سوی دیگر استمداد صهیونیست ها از تشکیلات خودگردان هم نشان دهنده عمق بحران های داخلی و خارجی رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس هفته قبل به بهانه بازدید از اردوگاه جنین و چند روز بعد از حمله همه جانبه صهیونیست ها، به این اردوگاه رفت و این درحالی بود که وی در ده سال گذشته به این شهر که تنها 63 کیلومتر با رام الله فاصله دارد، نرفته بود.

محمود عباس که همواره مخالف سرسخت مقاومت فلسطین بوده و تمام توانش را بر مذاکرات سازش ابتنا نهاده، این بار هم با جدی شدن مقاومت در کرانه باختری و ناتوانی صهیونیست ها در مقابله با آن وارد عمل شده است.

رسانه های صهیونیست مدعی شده اند که تشکیلات خودگردان در هماهنگی با دستگاه نظامی و امنیتی اسراییل و برای کنترل اوضاع در این منطقه وارد عمل شده است.

یک مقام صهیونیست در مصاحبه با شبکه 14 با اشاره به اختلاف میان ارتش و شاباک در نحوه تعامل با اوضاع در کرانه باختری، مدعی شد که سپردن کنترل اوضاع به تشکیلات خودگردان بهترین گزینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله امنیتی جدید صهیونیست ها با تشکیلات خودگردان

معامله امنیتی جدید صهیونیست ها با تشکیلات خودگردان